Folköl och dunka-dunka..

Ja, som ni kanske vet så skrev jag ju tidigare att jag skulle ut och
gå lite med Madde?! Så blev det, men det blev inte riktigt vad vi hade tänkt oss!!
Vi tog ett varv på byn och råkade gå förbi just där våra respeltive var på fest.
Dem bjöd såklart dit oss för att bara stå och snacka lite,
sedan gick vi vidare och promenerade i någon timme till.
Klockan var då 01.30, så vi gick hem till mig och fikade lite och väntade på att
klockan blev 02.30 så vi kunde ta bilen och hämta killarna.
Vi möter då Kim som är påväg hem.

Vi for till festen för att få med oss Jim, men det var inte det lättaste kan jag lova.
Blev en massa virrvarr och jag var inget annat än förvirrad.
Vi åkte hem igen för att kolla hur det gick för Kim, och det visade sig att det gick kanon!
Vi tog oss till slut tillbaka till festen allihop,
men det tog inte lång tid förns Kim och Håkan skulle iväg
en sväng. Vi försökte förgäves få med oss Jim, så vi tog en paus och buggade loss
lite på "dansgolvet", var jobbigt det för en otränad jävel som jag med två
tröjor, vinterjacka och mössa på sig(var så kallt när vi skulle gå så jag
klädde mig ordentligt för det), så vi fick gå ut och ta lite luft och fortsätta
försöka övertala Jim att följa med.
Men som ni kanske förstår så gick det inte så himla bra..
Till slut ledsnade både jag och Madde och stack utan honom,
han började anklaga oss för att säga att han är ett svin med mera,
vilket vi inte ens hade gjort, så det var helt enkelt lönlöst.
Efter att han sprungit ut i bara strumplinningen och smällt
lite i ytterdörren och fortfarande bara var sur och vresig
så fick det vara nog, så vi tog bilen och drog hem.

Så nu sitter man här, klockan är just nu i skrivande stund 05.03
och jag lär inte kunna sova innan Kim kommer hem,
hoppas bara att han inte blir borta allt för länge,
men i hans fall så brukar det vara lite för mycket att hoppas på ^^
Men han har skött sig bra ikväll och jag är stolt över min älskling
som har varit så duktig :)

Jaja, blir nog till att diska lite för att fördriva tiden, om jag orkar,
hade iallafall tänkt att leka lite med dumburken först.

Ha en bra dag alla söta! :)

Postat av: Art By Tina

Hoppas du får en bra lördag!

2010-04-17 @ 11:17:09
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner