fjorton:nollnio

Hej allihopa!
Har ni en bra dag? Min dag är helt okej.
Även gårdagskvällen var helt okej.

Vi åkte vid 17.30, blev en timme senare än vad som var tänkt.
Då åkte vi till Orren och åt middag, det bjöds på plankstek, gott!
Efter maten åkte vi hem till Roger och Monke där det bjöds på tårta
och champagne :p haha

Blev lite öldrickning och trevligt samtalande hela kvällen.
Kom hem vid 00.30 ungefär.
Somnade en timme senare, men har vaknat flera gånger.
Klev upp runt 12.00 efter att ha legat och dragit mig ett tag och sett på
Simpsons.
Då gick jag och handlade lite och sedan plockat upp tvätten
och vikt den.

Nu känner jag mig lite göralös, men jag hittar väl säker
något att göra :p
Får se vad dagen bjuder på :)

Ha de bra tills nästa gång, vi hörs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner