fjorton:femtiofyra

Åh så härligt det var att vara ute en stund i det fina vädret.
Tog med mig kameran och tog lite bilder, får se sen hur dem blev,
har inte haft tid att kolla det ännu.

När jag kom in så fikade jag lite och sedan tog jag hand om tvätten,
som jag egentligen skulle göra igår, men då hade den inte torkat riktigt.
Men nu är det gjort iallafall, så nu är alla kläder rena och inlagda i garderoben.
Så skönt det är att inte behöva gå och gruva sig över tvättberget som bara växer sig
större och större. Ibland tror jag nästan att jag har små tomtar här som
dyngar ner massa kläder och slänger i tvätten, för tvättkorgen nästan
svämmar över vissa gånger, men ändå känns det inte som att vi har
använt så himla mycket kläder, konstigt det där! :p

Känner mig rätt göralös just nu, så det blir väl att ta tag i skolarbetet
så att det blir gjort. Skulle vara så skönt att slippa sitta med det sista
lovdagen. Brukar nästan alltid lyckas skjuta upp saker så att jag måste
göra dem i sista sekund, men det har jag verkligen ingen lust med nu.
Lika bra att göra det när jag ändå inte har något annat för mig ^^

Så jag ska väl ta tag i det nu, vi hörs senare :)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner