Finished! :)

Nu är jag klar med skolarbetet jag pratat om allderless för länge,
men som sagt, nu är det äntligen gjort, så nu behöver jag inte bekymra mig över
det mer under lovet. Känns riktigt bra :)

Hade tänkt att jag skulle lägga mig och se lite One Tree Hill innan jag ska sova.
Vill komma i säng rätt tidigt idag faktiskt.

Längtar jätte mycket tills på torsdag då jag antagligen ska få
pengar så jag kan köpa nya skor :)
Blir antagligen ett par Fred Perry då jag älskar dessa skor.
Dem är ju helt gudomliga att gå i ,så himla sköna!



Blir nog såna som på bilden, fast dem är svarta med rosa på,
har redan ett par liknande som är vita med rött,
men jag är så ledsen för dem är helt trasigt.
Sömmen sprack upp på hela sidan.
Märks att jag gillar dem, så det blir ett par nya nu.
Ska bli underbart med nya skor, finns nog inget bättre än när man får
köpa nya skor, jag älskar det!! :) Hihi

Tänkte ju förresten testa en sminkning idag, man jag har inte hunnit med det.
Har pluggat och sedan var vi till stan en sväng. Efter det for vi direkt och åt,
sedan gick jag och Madde och bastade, och när jag kom hem började jag plugga
direkt igen, so here we are. Orkar faktiskt inte börja sminka mig
klockan 23.00 på kvällen, så det får vänta tills i morgon.

Jaja, får se om jag skriver ett inlögg senare.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner