Filmtips!

Nu kommer det "efterlängtade" filmtipset! ;)

Är en film som jag hade glömt bort, enda tills jag fick
godis av Kim i veckan. Men det var inte vilket godis som helst,
utan det var Jawbreaker!



Hur gott som helst är det, men man får vara lite försiktig,
är ju inte så kul om man skulle sätta den i halsen!! ^^ haha
Den är stenhård, så ni kanske förstår vad jag menar!! ;P

Filmen jag då kom att tänka på heter just Jawbreaker.
En film som är riktigt bra och rolig, minns inte hur länge sedan det
var jag såg den sist, men nu ska jag ta och se den någon dag :)



Handling;

Filmen handlar om några tjejer som "kidnappar" en väninna på hennes födelsedag.
För att hon inte ska skrika stoppar de in en "Jawbreaker",
ett stort runt, hårt tuggummi/klubba, i hennes mun och lägger henne i bagageluckan.
När de sedan öppnar luckan igen ligger tuggummit som en stor knöl i hennes hals.
De har dödat sin kompis.
Skolans nörd kommer på dem med liket och flickorna lovar att göra nörden
till en populär tjej om hon håller tyst.


Tycker verkligen att ni ska ta en titt på den här filmen,
ni kommer inte att ångra er om ni tar er tid att se den!! :)

- PUSS
Postat av: Eriiza

Jawbreaker är underbart, både godiset, och jag har för mig även filmen ! =D

2010-04-24 @ 08:44:01
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner