femton:trettiotvå

Usch säger jag bara!!
Vet ni hur surt det känns att behöva sitta inne och plugga
när det är såhär fint väder ute?!
När jag tittar ut genom fönstret möts jag av strålande sol och blå himel.
Jag hör även hur fåglarna kvittrar sin vårsång!

Det känns så underbart att det äntligen börjar bli vår,
men vad göa jag? Jo jag sitter inne..
Jag är inte ute och tar vara på våren och det efterlängtade solskenet, nej då!
Jag sitter istället inne med böcker och papper i massor och skriver svar på
frågor om ergonomi och stress, det är ju verkligen att ta vara på våren, eller inte!!

Fy skäms på mig!!
Men skolarbetet måste ju göra, så jag kanske inte ska skämmas ändå,
jag gör ju bara något jag verkligen måste.
Men jag ska försöka ta mig ut en liten stund senare idag iallafall.

Jaja, nu måste jag begrava näsan i boken igen,
men vi hörs senare mina älsklingar :)

Postat av: L I N N E A

jodå, det är bra :D

kramisar

2010-04-11 @ 16:17:32
URL: http://hhejkaxig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner