femton:fyrtiotvå

Försökte få till en bra bild på mitt nyklippta hår,
men jag var så skakis så alla bilderna blev bara helt suddiga,
så jag får försöka mig på det lite senare igen.

Ligger och funderar på vad jag ska göra för middag idag,
har ingen aning om vad jag ska göra,
men av någon anledning så känns det som att det kommer
bli något i stil med makaroner och köttbullar.
Det går ju snabbt och enkelt, har ju ingen lust att stå och
laga till en trerätters när jag ska äta ensam direkt ^^ haha

Var länge sedan nu som jag skrev om något knas..
Ska försöka luska fram något knasigt, om dator vill vara
med vill säga, men det ska nog gå, hoppas jag!!

Postat av: Anna

Söt blogg!:]jäättefin header! :]

2010-04-19 @ 16:27:39
URL: http://annaalvas.blogg.se/
Postat av: <3Elida & Helene

Fin blogg du har :)



hadde vært koselig med kommentar tilbake.

Http://hefs.blogg.no

2010-04-19 @ 16:39:03
URL: http://hefs.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner