femton:femtio

Hej hej allihopa :)
Är allt bra med er idag? Det hoppas jag verkligen,
annars skulle jag inte ha några underbara läsare som ni!! ;) hihi

Med mig är det bara bra, tycker bara att solen kan lysa lite mer,
är lite för blåsigt för min smak idag.
Men jag tror inte att jag avlider av lite vind,
hoppas bara att taket ligger kvar på huset, annars kan jag bli lite ledsen faktiskt! ;')

Jag har precis kommit hem från skolan, har varit en bra dag
med ensamble (musik) som första lektion.
Gick väl lite sådär, hann inte sjunga upp riktigt
så det råkade skära sig rätt bra en gång på en höjning,
jag började såklart att asgarva åt mig själv, men jag bjuder på det ;) hehe

Resten av dagen fylldes av vanliga mer rätt bra lektioner,
fick sitta och drömma sig tillbaka till rallarnas tid på historialektionen,
fick höra en rätt intressant och rolig grej av Lollo, på tal om rallare.
Ska leta upp lite saker så ska jag berätta för er senare!


På vägen till bussen så fick jag se årets första Tussilago,
blev helt till mig och var bara tvungen att ta en söt liten vårbild :)


Titta så söt ;') Jag älskar våren, då man ser att det verkligen börjar
gå mot ljusare och varmare tider, UNDERBART!!


Näe hörrni, nu är det bäst jag sätter fart så jag får något gjort innan
jag tänker slappa framför tv'n ikväll ;) hehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner