Farväl min älskade.!!!

Nu är Madde här för att hämta telefonen,
nu är tiden kommen.!! :'( haha

Näe, jag skojjar bara, är inte så farligt egentligen!

Nu sitter vi och pratar och planerar en massa inför
sista april. Blir så att vi har lite partay här hemma,
blir nog skönast så.
Vet heller inte om det blir nå dricka för mig då,
ska ju tatuera mig två dagar innan så det är nog
inte så bra. Ekonomin är heller inte så bra just då,
eftersom det inte är det billigaste att tatuera sig.
I och för sig så ska jag inte göra en speciellt stor,
men den skulle gå på runt 800-1000 kronor iallafall,
och det är ju nog dyrt för en som lever på 2323 kronor i månaden x) haha

Jag känner mig som en fattiglapp, kanske man ska göra som
på gammla goda tiden och gå runt bland gårdarna
och spela lite dragspel och sjunga någon visa
för några ören ;) haha Kanske vore något det..?!

Ska snart hoppa till kojs, ska bara vänta på att älskling ska
komma hem från bilskruvandet någon gång,
kanske kan få en mysig dusch tillsammans med honom
ikväll också om han inte blir allt för sen, Hoppas!! ;)

Jaja, nu ska jag fortsätta att prata lite med Madde :)

- PUSS
Postat av: lisa

va härlig header :)

2010-04-20 @ 10:31:49
URL: http://lisamalysjeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner