elva:fyrtiotvå

god morgon alla söta :) Har ni sovit gott?
Det har jag gjort!
Ligger i sängen och drar mig lite nu, ska snart kliva upp
och äte lite frukost och sedan fixa mig. Ska följa med Madde på ett
möte inne i stan klockan halv två.
Hoppas också på att mamma har fått pengar idag så jag kan få
köpa nya skor. Annars blir det väl så att jag får köpa dem nästa vecka.
Men det skulle vara härligt att få göra det idag!

Har börjat förstå mig på min Iphone nu, kan lova att det är inte
det enklaste att förstå sig på. Dessutom får man ju inte med
någon vidare bra instruktionsbok. Jag är ju van de tjocka "böckerna"
man får med en Sony Ericsson. Men med den här fick man bara ett litet
tunnt häfte och det var inte direkt instruktioner, utan det stod mer bara vad det finns
för funktioner i stora drag, inget ingående direkt.

Näe vet ni vad?! Nu är jag jätte hungrig, så nu ska jag ta och kliva upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner