Dömt att misslyckas..

Tror ni att jag lyckades se en hel film? Näe, såklart inte,
jag såg ungefär 44 minuter, sedan tvärslocknade jag!!
Jag är dömd att misslyckas med mitt filmtittande..

Jag vaknade iallafall för ungefär 20 minuter sedan
och svor lite över mig själv..

Ni vet när man får en låt att fastna i huvudet och man
går runt och sjunger eller nynnar på den en hel dag
och man har ingen som helst aning varför man sjunger
på just den låten..
Så är det för mig just nu!!
Jag vet inte alls varför jag började sjunga på
den och nu kan jag bara inte sluta, det komiska är
att låten är introt till "En annan del av Köping"
som jag inte har sett sedan jag vet inte när, någon
gång under första sesongen iallafall.
Hur kunde den låten bara "plopp" upp i skallen på mig
och sedan sitta som fastklistrad, människohjärnan är
facsinerande och knepig på samma gång,
men jag är glad att den finns där iallafall ;) hehe

- PUSS
Postat av: vito <3

Kjempefin blogg du har <3

VIl du komme innom vår blogg?

www.vitoss.blogg.no



GARANTI - kommenterer du, kommenterer vi tilbake :)

2010-04-21 @ 20:47:14
URL: http://vitoss.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner