Devils Ink

Har inte blivit mycket bloggning idag, förlåt!!
Men det beror på att jag inte har varit hemma så himla mycket.

Hade ledigt från sista lektionen idag, för jag skulle gå och göra
något speciellt på stan. Om ni tänker efter riktigt noga
så kanske ni förstår vad i samband med rubriken?! ;) hehe

Jaja, när jag kom hem så blev det middag och sedan läste jag lite,
till klockan 20.00, sedan kom sötstjärten min, Tone, hit och hämtade
mig så ragga vi runt lite först i Långsele och sedan tog vi en tripp till stan,
innan fi for hem till mig och satt och pratade lite.
Vi har lite planer som vi måste spinna vidare på någon dag, visst Tone?! ;)
Var iallafall länge sedan jag skrattade så mycket som vi gjorde nu,
vi pratade om mycket skojsigt! :) <3

Men iallafall, har ni kommit på än vad det var jag gjorde efter skolan idag?
Om inte så ska ni få reda på det nu!!

Jag var iväg på Devils Ink och fick mig en till tatuering!
Motivet blev mitt stjärntecken, jungfrun, och jag gjorde den på höften.
Fasen vad svårt det var att ligga still där i början.
Fick som ryckningar i magen, och det är ju inge bra, för då blir ju
linjerna sne! :S Så jag fick ligga och hålla andan, vilket gjorde det lite
lättare att vara stilla, men jag kan ju säga att man var lite vimmelkantig
efter att ligga och hålla varje andetag i 40 minuter :p haha

Den blev inte riktigt som jag tänkt mig, med jag är nöjd iallafall.
Den var mitt fel att det inte blev som det skulle,
för konturerna syntes lite dåligt på skissen,
så han kunde ju inte riktigt se vart de gick, men helheten blev bra.
Dessutom är det ju ingen annan än jag som vet hur den egentligen skulle vara,
så det är ju ingen som ser att det är något fel på den! :)

Nu kanske ni blir lite sugna på att se en bild, och det ska ni få göra också.
Men jag måste påpeka innan att bilen är tagen precis innan tvättning,
så det är lite lösfärg utanför och den är kletig av gammal salva,
så därför är inte bilden så himla bra, men den får duga tills jag fått en bättre!!



Aja, nu ska jag ta och sova!!

- PUSS
Postat av: marre

Hihi, tack för svaret då :) kul att man kunde bjuda på ett skratt :P

2010-04-29 @ 08:28:40
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner