Dags att sussa!

Näe nu är det nog dags att sussa, är ju första skoldagen efter lovet
i morgon, så då borde man kanske försöka vara pigg ;) haha

Förresten, jag skrev ju tidigare idag om att jag hade fått ett nytt besöksrekord.
Hade då 100 unika basökare.
Måste då bara tala om att jag har ett nytt rekord igen, nu har jag 299 unika besökare :)


Känner mig lie stolt faktiskt ;) hihi
Eftersom att jag aldrig haft så här mycket besökare på en dag förr så känns
det rätt stort på något vis och att bloggen går åt rätt håll! :)

Men jag måste ju medge att det finns en speciell sida som verkligen hjälpte mig
uppnå detta idag.
Jag blev medlem på denna sida idag och som ni kanske ser så funkar det verkligen,
ni har ju liksom bildbevis här ovanför :p

Vill ni få er besöksstatistik att höjas märkbart, klicka på bilden nedan :)


Jag är överlycklig, hoppas att det fortsätter i samma spår :)
Nu ska jag ta och sova, hoppas ni kikar in i morgon också
alla underbara läsare :)


Postat av: Maja

SV: Man tackar :D Och du har också de :D



Kram!

2010-04-12 @ 00:05:12
URL: http://nasvallensbirk.blogg.se/
Postat av: Lone Løvaas - Meld deg på topplista!

Jeg skjønner ikke helt hvordan det fungerer jeg :p Men ser at alle får flere lesere, så da får vel kanskje jeg det også :)

2010-04-12 @ 08:12:16
URL: http://lonelovaas.blogg.no
Postat av: Jessica

oj, vad kul! :)

2010-04-12 @ 15:26:19
URL: http://adorablebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner