Dags att skalla kudden!

Ja hörrni, nu börjar det bli dags att lägga sig.
Vet inte riktigt om jag ska ta och läsa eller se ett avsnitt One Tree Hill
innan jag ska sova, får se hur det blir, men jag känner att OTH hägrar lite,
var ett tag sedan jag såg det nu!

Idag har jag återigen fått ett nytt besöksrekord med, änsålänge,
318 unika besökare! :D
Ser hur statistiken bara höjs och höjs, känns underbart och det
är ni som är så underbara som tittar in på min blogg, Love You!! ;) hihi


Men nu är det som sagt dags att skalla den sköna kudden inför natten,
ska bli skönt, är riktigt trött!

Ha det bra allihopa! <3

Postat av: Anonym

Sv: Jag är precis likadan, gör verkligen allt för att inte behöva flytta på dom :)

Jag har en liten kille här faktiskt så helt ensam är jag inte såklart :)

2010-04-13 @ 23:06:05
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner