Börjar bli less..

Ja, seriöst, nu börjar jag bli less på detta jäkla mobila bredband!!!
Jag har ett mobilt bredband fårn Telia och jag är inne på min tredje dongel!!
Den första var det fabrikatsfel på som inte alls funkade,
fick då ett nytt som funkade i några månader, sedan visade det sig att det
fanns fel i programvaran, så jag fick ett fel som tydligen var standard på denna modell.
Nu har det nya som jag haft i 1-2 månader börjat balla ur också.

Dessutom ingår bara 5 GB nerladdning, vilket går ganska fort
om man är ute på YouTube eller likande.
Överskrider man dessa 5 GB så sänks hastigheten märkvärt
och det går otroligt segt, gillas inte!
Man kan ju utöka med 2 GB som då kostar 80 kronor,
men jag känner inte att jag har råd, har nog med utgifter ändå ^^

Så nu blir det alltså att sitta med detta sega jäkla internet
resten av april, kommer bli jobbigt,
bloggar är de segaste sidorna, men jag ska försöka blogga
så mycket jag orkar ändå, jag lovar, ska inte svika er ;) hehe

Vad har ni gjort sedan sist? Jag har tagit hem lite nya apps till telefonen.
Nu funkar det äntligen!

Jag fick förresten ingen respons angående förra inlägget..
Någon som vill läsa lite utdrag ur "Att älska som en porrstjärna"?
Eller ska vi skippa det? :p
Vore ju lite kul att veta lite vad ni vill läsa om här på min blogg,
kom gärna med förslag om det är något speciellt ni vill att jag
ska ta upp :)

Postat av: NETTAN!

sv: okej, tack för tipset! :D

2010-04-12 @ 23:12:27
URL: http://netttis.blogg.se/
Postat av: NETTAN!

sv: okej, låter bra! tack så jätte mycket för all hjälp, verkligen snällt av dig :D

2010-04-12 @ 23:21:42
URL: http://netttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner