Blir en lång kväll!!

Kim har stuckit iväg till Marie för att han och några kompisar
ska "lana" ikväll/i natt. Så jag sitter ensam här hemma
och högen med skolarbete ligger vid mina fötter.
Jag har verkligen ingen lust alls att sitta och plugga en massa!!
Vad är det egentligen för liv man har?! Sitter ensam en fredag
kväll med massa plugg.. Livet som myndig är ju inte direkt vad
man väntat sig. Man såg fram emot att få gå på krogen
med kompisarna och ha roligt på helgerna.
Men det blir ju inte mycket utav det heller,
jag har ju bara varit på krogen 3-4 gånger sedan jag fyllde 18
i augusti, det är ju ett tag sedan!! Jag borde hinnut med fler
krogrundor tycker man ju. Tone till exempel,
hon har varit på krogen många fler gånger
än mig, och ändå fyller jag år tre månader tidigare än henne x) haha
Tror det måste bli ändring på detta, måste ju komma ut och ha
skoj och träffa en massa folk :) hehe

Ska väl fortsätta med mitt nu, har både plugg och disk att göra
innan jag kan slappna av framför en film senare ikväll ^^

Ha en underbar fredag! :) <3

- PUSS
Postat av: Emelie

fin blogg!

Titta gärna in min =)

2010-04-23 @ 22:57:37
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner