Bilderna.

Blev faktiskt så att jag sköt upp skolarbetet igen :S
Men jag blev bara så himla sugen på att kolla igenom bilderna jag tog tidigare idag.
Blev faktiskt ingen jag blev riktigt nöjd med, men då är ju inte jag någon
proffsfotograf heller, dessutom har jag heller inte världens bästa kamera, så det får väl duga:p

Ska lägga upp några bilder jag tog på Honda, Kim's Rottweiler-tik. Har redigerat bilderna
lite för att få oskärpa på bakgrunden, den inte heller det är proffsgjort, så det ser väl
lite ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Men hade varken orken eller lusten att göra det bättre just nu,
så det får duga som det blev.




Honda sitter och njuter av den varma och sköna solen :)

Fick även en lite rolig bild på henne som jag bara måste lägga upp,
kolla snyggingen ;) haha



Tog även kort på två av våra katter :)

Stumpan - "Mammakatt"

Troll - min ena kissebebis ;) Hihi

Jaja, det var det. Nu ska vi snart gå och äta hemma hos Kim's mormor och morfar,
läskigt! Har aldrig varit där ;p

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner