Bara för en sådan sak...

Åh vet ni vad jag precis gjort?!
Jag har beställt en Iphone 3GS 16GB men halebop abonnemang.
Jag är så glad :D skulle ta ungefär 2-5 arbetsdagar, så jag hoppas på att få den
nu i veckan redan :D
Har så himla länge velat ha en Iphone, och nu är den snart min!!!

Och vet ni vad?! Då kommer jag kunna blogga vart jag än är.
Eller.. Det har jag ju junnat göra tidigare också, men inte på samma vis.
Förr har ju mobilbloggarna varit jätte tråkiga för det går ju inte att göra
speciellt bra blogginlägg med en vanlig gprs-telefon.
Men med Iphone har jag 3GB mobilsurf som ingår varje månad
och med den kan man ju lägga upp bilder även på mobilbloggar :)

Längtar verkligen tills jag får den!
Det enda som var lite jobbigt är att jag inte kunde få den skickad
till min c/o adress, utan måste åka hem till Ramsele för att hämta ut den.
Men kommer den nu under lov-veckan så går det ju bra :)

Åh, ni förstår inte hur lycklig jag känner mig, bara för en sådan sak
att jag beställt en ny och fin telefon ;) hihi



Oh Happy day, snälla kom snart !! :D

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner