Att älska som en porrstjärna

Eftersom att jag inte fick någon respons angående ni ville läsa ett
stycke ur boken så tänker jag lägga upp det ändå, vare sig ni vill eller inte :p hehe

Tänkte skriva ett stycke ur hennes dagbok;

"9 juni 1988

Victor.
En pojke eller jag kanske ska säga en man flyttade in i vårt hus
i går eller dagen innan. Amy och jag träffade på en av hennes klasskompisar.
Vi pratade lite vid swimingpoolen. Han talade med mig om en
attraktiv vän till honom som hette Victor.
Han beskrev honom som blond, vältränad och solbränd.
Och jag tyckte förståss att han lät attraktiv.
Inombords ville jag i hemlighet träffa den här mystiske mannen.
Men jag var väldigt blyg fär att träffa främmande män.
Men Amy sa att jag bara skulle följa med och sitta i gräset
framför hans så kallade lägenhet. Så det gjorde jag.

Vi satt och hade några meningslösa samtal, tills jag såg
två mörka gestalter som kom gående rätt snabbt.
På samma gång satte de sig ner hon oss i gräset.
En var mörkhårigoch såg väldigt gammal ut, och satt på sin motercykelhjälm.
Den andra, det var svårt att låta bli att titta på honom.
Han slog mig som en vild typ, nån som kunde släppa fram
mina hemliga önskningar att bli åtrådd  på ett förföriskt sätt
och bli behandlad och betraktad som en söt snygg men ung kvinna.
Tiden gick och han blev sexigare och sexigare.
Men jag kunde inte visa min hemliga önskan att röra vid honom.
Jag tror att han förstod  hur mycket jag ville ha honom
och han kom och gjorde det bekvämt för sig
ovanligt nära min varma kropp.

Han fick mig att känna som ingen annan pojke eller man
har fått mig att känna. Det började bli ganska sent
så jag reste mig och började gå därifrån
- och tänkte för mig själv att det var fånigt av mig att ens
tänka att jag skulle kunna tillfredställa hans behov.

Men så fort tanken tog slut och jag var två armlängder ifrån honom,
sa han orden som jag i hemlighet hade hoppats att han skulle säga:
"När får jag träffa dig igen?".
Mitt hjärta fylldes med glädje och passion.
"I morgon", sa jag.
Nästa dag kunde jag inte träffa honom. Men omkring 23:30
kikade jag ut genom mitt fönster, och där var han.
Nej, det var inte ett fantasifoster. Han var verklig.
Han stod under mitt öppna fönster och stirrade upp på mig.
Vi hälsade på varandra och jag längtade efter att hålla honom nära mig,
som jag tänkte på så ofta. Han gav mig sitt telefonnummer
sen försvann han i mörkret.
Nästa dag fann jag mig ensam i hans rum, han höll min kropp intill sig.
Han gav  mig några lekfulla pussar på armarna och i ansiktet.
Sen gav han mig den mest passionerade och djupaste kyss
jag nånsin kunde ha föreställt mig. Gud.
Jag ville stanna i hans armar och älska med honom om och om igen
tills min kropp var så trött att den måste sluta. Men jag måste gå.
Han är den enda jag vill vara med dag och natt.
Men jag tror inte du vet det.
Försök att förstå hur mycket jag vill och behöver vara med dig.
Jag kommer alltid att vilja ha dig.
"


Så skrev Jenna i sin dagbok när hon mötte Victor! :)
Vad tycker ni?

Postat av: Art By Tina

Har boken hemma - men har inte börjat läsa än. Blir nog en bra sol-på-balkongen-bok i sommar.

2010-04-13 @ 20:11:47
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: FELICIAMOLNAR

svar så lit så, jaha vad synd :)

2010-04-13 @ 20:14:18
URL: http://picturre.blogg.se/
Postat av: FELICIAMOLNAR

svar nu så följer jag din blogg också :)

2010-04-13 @ 20:41:56
URL: http://picturre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner