Är det ett zoo vi bor i?

Vi har ju redan en hund och två katter, hade tre
men "kattmamman" fick flytta, så nu har vi två katter kvar.

Vi har länge pratat om att skaffa råttor eller möss,
och på en fest för ett tag sedan såg Kim deras möss
och ville såklart ha! De mössen skulle tydligen snart ha ungar
så vi skulle få ta två utav dem då. Sen har det liksom inte blivit
något mer pratat om saken, förens nu..

Eller nu blev det väl inte heller pratat om saken,
utan jag fick reda på att vi skulle skaffa fler djur
så kom Kim inklampandes i lägenheten med ett stort
terrarium och två möss, och nu ska den ena av dem tydligen
ha ungar snart också, så vi kommer få ännu fler..
Känns snart som att vi lever i en djurpark eller något :O

Visst, vi hade ju pratat om saken tidigare, men innan beslutet
fattades tycker jag att Kim hade kunna sagt något så att man
var medveten om att det kommer djur,
hade ju liksom varit roligt att få ha ett finger med i spelet.!

Men men, skit samma, det är han som får betala mat med mera
när han håller på och skaffar djur utan att prata med mig först!

Men jag måste ju faktiskt hålla med om att dem var riktigt söta! ^^

- PUSS
Postat av: vito <3

SV : takk takk <3

2010-04-21 @ 21:30:17
URL: http://vitoss.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner