Åh nu behöver jag hjälp!

Nu har jag kontaktat Gaby som håller på med bloggdesign
och vi har diskuterat lite över en ny design till mig.
Men då uppstår det stora problemet;
Hur vill jag ha min design?!

Jag tycker verkligen att det är jätte svårt att bestämma sig
för hur man vill ha sin bloggdesign, men en sak vet jag iallafall säkert;
Jag är trött på att se andra bloggar som har samma design som jag!

Eftersom jag fått mina designer från Bloggdesign.nu så hittar man
bloggar nästan varje dag som har samma som mig nu, eller samma
som jag haft tidigare, och jag tycker att det är så himla tråkigt,
jag vill ha en unik design som jag vet att det endast är jag som har!!

Men hur ska den utformas, vilka färger ska användas, vilka olika
funktioner? Allt är som ett stort frågetecken för mig just nu!

Gaby har designat Ana's nya design och den blev riktigt bra och jag
gillar utseendet och de olika funktionerna, så en blogg lik den men andra färger
och kanske lite snygga "krumilurer" här och där, tror ni det skulle bli snyggt?

Ni får jätte gärna komma med förslag för jag behöver verkligen hjälp
just nu! Det enda jag tror att jag har bestämt mig för är att jag vill ha
den i någon grå ton och med rött, men längre än så har jag inte kommit,
så snälla, ge gärna förslag!!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner