Åh, jag kan inte det här..

Jag förstår mig inte alls på det här med bloggdesign,
men jag brukar iallafall lyckas lägga in mina banners,
min icke!! Dem hamnar inte där jag vill, eller så får jag inte upp dem alls!! :/

Jag kan varkligen inte det här, jag tror jag behöver hjälp!!
Så om det finns någon vänlig själ där ute som kan detta med
design och koder m.m. som kan få in mina banners på ett bra
vis, så det inte ser helt fucked up ut som det gör när jag
ska försöka själv, så får den väldigt gärna kontakta mig!!
Skulle var så otroligt tacksam om jag kunde få hjälp!!!!

HUR GÖR MAN???



Postat av: mamanda

vad menar du med banner?

2010-04-15 @ 22:03:25
URL: http://duvetmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner