Åh gud vad spännande!!

Nu har jag precis sett två avsnitt av One Tree Hill,
och himmel vad spännande det är alltså,
man kan bara inte sluta se, kommer nog se några avsnitt
till ikväll, kan bara inte låta bli ;) hihi

One Tree Hill är verkligen en serie jag rekommenderar
till er alla, hur bra som helst, man fastnar verkligen i den!

Första gången jag såg "OTH", så tittade jag bara en liten
stund mitt i ett avsnitt i sjätte sesongen och tyckte inte alls
att den var tilltalande.
Men när jag sedan flera månader börjar se från början
så var jag fast, jag kunde bara inte missa ett enda avsnitt.
Och nu har jag sett allt, från första avsnittet på sesong ett,
till sextonde avsnittet på sesong sex.
Har åtta avsnitt kvar att se nu innan det är dags att börja
på sesong sju..
Men jag längtar faktiskt inte, man har ju fått veta att två av de
bästa karraktärerna slutar efter sjätte sesongen,
så jag tvivlar på att serien är lika bra efter det,
men det visar sig väl när jag kommit så långt!

Vad har ni gjort ikväll?
Hoppas er dag varit toppen! :)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner