1700-talskläder

Hej hej hallå allihopa :) Vad har ni för er då?
Jag har precis kollat på Dating in the dark och nu sitter jag och pluggar lite.
Ska skriva lite om 1800-talet.

Såg en sak i min faktatext som jag bara måste berätta!
Visste ni att tunikan fanns redan på det sena 1700-talet?
Det visste då inte jag iallafall, tyckte att det var lite roligt.
Tänk vad modet kommer tillbaka.
Man har ju sett lite då och då att 80-tals kläder kommit tillbaka och så,
men att vi faktiskt har ett modeplagg som lanserades redan på 1700-talet
är faktiskt rätt fascinerande!! Tycker inte ni det?



Visst var de väl kanske lite olik dagens tunikor, men det är ju samma koncept.
Jag tycker iallafall att det är jättehäftigt! :)

Snart så utses även vinnaren i Ana's tävling, jag är jätte spänd och nyfiken på vem
vinnaren blir. Skulle bli så himla glad om jag vann! :D Hoppas, håll tummarna gör mig ;) hihi

Ska plugga vidare nu, men jag lovar att berätta om jag vann ;p hehe

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner