1 månad gammal.

Kom på en sak som jag bara måste berätta!!
Just idag är det precis en månad sedan som jag
startade upp min blogg!!
Den här första månaden tycker jag att det har
gått riktigt bra, jag har fått rätt höga läsarsiffror,
om man jämför med tidigare, och jag har fått
väldigt många fina kommentarer :)

Sedan jag började blogga för en månadsedan så
har jag fått ca 3500 sidvisningar, så det tar sig verkligen,
det har inte gått såhär bra med en blogg någon gång tidigare,
så jag känner mig riktigt nöjd såhär efter en månads bloggning :)

Men nu ska jag kila, måste gå till Kim's mamma och
låna lite kattmat, vi hade tydligen slut hemma.
Men vi kanske hörs något mer ikväll, men det är inte
säkert, ska ut och gå med Madde om ett tag,
så jag kanske skriver ett inlägg när jag kommer hem,
men när det bli vet jag faktiskt inte :p

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll :)

Postat av: Madeleine "Bloggowitch" Hallqvist

Så kul! Lycka till med bloggandet! :)

2010-04-16 @ 23:20:58
URL: http://www.mondoblog.se/principessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner