Bra dag - Dålig dag ?

Idag var det dags för att börja skolan igen, kändes ju mindre lockande kan jag lova.
Har dessutom inte lyckats göra allt plugg jag skulle under lovet, illa !!
Sov faktiskt rätt bra i natt också, har inte gjort de dem senaste dagarna, jag och Tone har ju varit vakna
hela nätterna, en natt var vi uppe tills vid 9 på morgonen och det är ju mindre bra såhär sista dagarna före skolan.
Men som sagt så kom jag i säng i skaplig tid i natt, sov åtminstone före 1.00.
Kom dock inte upp i tid till skolan. Vakna när klockan ringde, var skit stolt över mig själv.
Men somnade om och snoozade ett bra tag, tänkte ju inte på att om man snoozar tillräckligt många gånger så slår klockan av sig själv.. Men vaknade iallafall igen strax före 11. Så då klev jag upp och gick iallafall på 2 lektioner av 4.


Idag har jag och Tommy officiellt kommit fram till att det är slut, vi hittar ingen lösning på problemet vilket tyder på att om vi skulle försöka igen skulle det bli på samma sätt igen och det vill vi ju inte. Men vi skildes som vänner iallafall så det känns ju bra.
Nu sitter jag hemma hos Tone och vi sitter och ritar lite. Vet inte varför men vi ha fått någon nojja på att sitta och rita en jäkla massa, men tyvärr så börjar alla papper ta slut x) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner