vilken skönhet

Har hittat en sak jag vill ha, skulle kunna dö för att få den.
Det taskiga med den dealen är ju att om jag dör för den får jag
ju inte den ändå, så.. kanske inte dö, men nästan iallafall !! x)
Har sett tidigare på eBay, men jag orkar inte tjaffsa med PayPal
så sökte på andra ställen och hittade, lovely...
Nu ska man bara se till att vinna budläggningen, hoppas !


Hoppas på att få hem denna skönhet, Tone också, så vi sitter och håller tummarna
för att vi ska få hem dem.. Jag vill, jag vill, jag VILL !!! :D

Postat av: Frida N

Jag tycker paypal e asbekvämt ;)

2010-09-29 @ 00:50:36
Postat av: lovisa

var är den köpt? för jag har exakt likadan tror jag.P

2010-10-01 @ 13:31:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Gabriella

en sådan skulle jag också vilja ha!

2010-10-01 @ 18:35:51
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner