Tiden går fort.

Ja då har snart hela dagen gått, tiden går alldeles för fort !
Det var ju bara nyligen vi satt på skolan och hade vår avslutning
med uppträdande och alla skrikande studenter, och nu har vi redan gått en hel
vecka in i september.. Känns hemskt dystert, nu vet man ju att tillvaron bara blir
gråare och kallare för var dag som går.. VART TOG SOMMAREN VÄGEN?!

Idag hade jag ju som sagt en möte på skolan, gick rätt snabbt
så ca. 11.20 kilade jag ner till Tone och höll den sjuklingen sällskap.
Hann även ner på stan en sväng idag, kikade lite i affärer,
men fick inget med mig hem idag. (dumma affärer som inte tar rikskuponger!!!)
Var även in på Devils Ink som jag sa och visade tatueringen för Emil,
blir troligtvis ifyllning om några veckor..

Nu ikväll så har jag och Tone suttit hemma hos henne och kikat
på Idol. Kändes lite som en besvikelse först när alla bara gick vidare,
"var är alla som gör bort sig?" tänkte man ju, men dem kom ju dem också tillslut ;) haha x)


Nu har jag tänkt att kika runt lite och sedan är det dags att sova,
men man kanske hinner med en film innan?! Det återstår att se.. Natti !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner