snart ny månad.. igen !

Fasiken vad tiden går fort, tycker inte ni också det ?! :O
Känns ju som om det vore igår jag klev upp på scen på skolavslutningen
och sjöng inför sommarlovet, nu är det snart oktober, det är helt sjukt...
Men i morgon fyller sötingen min år, han blir gammgubbe ;) hehe
Gammal och grå, stackarn :p

Sitter här hemma och väntar på att klockan ska bli 00.00 för då
ska Tommy komma hem, han slutar tidigare på torsdagar de
veckor han jobbar eftermiddag, så kommer hem en timma tidigare idag, lycklig !! :)

Idag vann Tone en aktion på tradera, just en sån sminkpalett som jag vill ha,
så inom 3 veckor ungefär så kommer sötan vara 120 ögonskuggor och
7 sminkborstar rikare, vill också ha :( Men grattis till henne !! :)

Nu ska jag kika lite på tv för att fördriva tiden en timme,
hörs i morgon..
Postat av: Maddis

Veckorna och dagarna springer tyvärr iväg, man hinner inte med alls---

ha en bra dag :)

2010-10-01 @ 10:08:44
URL: http://www.metrobloggen.se/MissisM
Postat av: lovisa.blogg.se

laggar blogg.se för dig också?!

2010-10-02 @ 10:04:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner