Long time no seen

Nu var det ett tag sedan jag var här och skrev, har haft fullt upp
sedan sist. Skrev att jag kanske skulle iväg på fest hos mitt ex
och hans nya tjej, men det blev inget av, fick inte för henne, sur puppan x)
Stack iväg till Ö-vik med sofia istället och spenderade natten där,
upp igen och for hem till Sollefteå igen klockan 10 på lördag morgon.

Väl hemma så bjöds det på både smörgåstårta och vanlig tårta
för att fira söta Sofias 20-års dag, stort Grattis till henne !! <3

På kvällen blev det party, skoj var det, hade siktet inställt och fick
ju faktiskt napp också, till slut. Att det ska vara så himla svårt att få ögonkontakt..
Men jag tror faktiskt att jag börjar på att bli lite småkär ;}

Så resten av helgen och början av veckan har spenderats tillsammans
med "T", eller nere på gymmet, lovely !!


Just nu sitter jag på Hullsta och ska egentligen lägga ett kör.arr, men det är ju så jäkla svårt
och jag har ingen riktig ork till att hålla på att tänka på noter och stämmor överallt,
magen verker och ögonen börjar kännas extremt tunga.. Blä på denna dag !!
Får traska hem till "T" sen efter denna lektion och mysa lite så kanske det känns lite bättre ;) hehe

Postat av: maria - foto fööfään!

så fin bloggdesign!

2010-09-22 @ 21:19:53
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner