kanske ska äta något idag ?!

Har faktiskt, kors i taket, varit på alla lektioner idag !!!
MEN... Va hade ju bara 3 lektioner med början 12.05.
Eller förresten, vår dumma lärare var ju inte där på första lektionen,
och hon var tydligen inte där förra veckan heller (?!) :O
Hon kan väl iallafall säga till om hon ska vara borta...
Men aja, åter till saken, lyckades faktiskt idag, så nu har jag varit
hemma i lite mer än en timme, har precis gjort klart religionsläxan
om livsåskådning, etik och moral, duktig jag !! :D haha

Sitter nu och funderar över vad man ska ta och äta idag,
några förslag ? Jag har ju verkligen sämst fantasi när det gäller mat :/
Men det blir väl något enkelt som vanligt, potatisbullar kanske?
Måste bara kika om jag har någon sylt först ^^

Aja, hörs sen! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner