hur dum får man vara ?!

Ja, de är dagens fråga till er alla.. xD haha
Alltså jag må vara en av de dummaste som går i ett par skor !!
Somnade faktiskt för en gångs skull någorlunda tidigt igår,
så jag trodde ju att jag skulle lyckas ta mig upp i tid,
men vad gör jag inte då.. ?!
Jo jag glömmer att ställa väckaren, så när skolan började låg
jag fortfarande och sussade så sött -.- DUMT GJORT !!!

Aja, nu blev det ju som det blev och jag är fortfarande hemma,
eller, det skulle jag varit vilket som, slutar ju 15.00 på torsdagar,
men jag har inte ens orkat kliva upp än, är sur på mig själv !!!

Nu sitter jag iallafall och väntar på att klockan ska bli  17.00 så Jim
kommer och vi kan fara ner på stan och kika efter "träningshandskar" (?)
och sedan ner på gymmet för ett pass.
Kanske ska ta och fika något innan han kommer..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner