Helgen som varit

hej allihopa, har varit lite dåligt med bloggning i helgen,
men jag har inte varit hemma sedan i fredags kväll, så det förklarar ju saken.

I fredags så tog jag först en promenad med Bente med lite snack om allt möjligt,
sedan blev det film och mys hemma hos Andreas :)
Sedan igår så for jag och Andreas iväg till Ö-vik och badade
på paradisbadet, skojigt !! :)

Efter det så hälsade vi på Sofia och Håkan innan vi åkte hemåt igen.
Väl hemma så vilade vi en stunde framför tv'n, helt slut efter badet ^^
Sen for Andreas och köpte lite mat, fläskfilé med klyftpitatis och rödvinssås, gott !! :)
Såklart filmmys i soffan med lite godis på kvällen :)

Nu idag så har jag varit hos Tone en stund och bara umgåtts,
sedan stack vi ner på stan och gick på bio, vi såg; I rymden finns inga känslor..
Vilken besvikelse alltså, det är det enda jag har att säga om den filmen ^^


Nu hade jag tänkt fika lite, sedan se en film i sängen innan sovdags..

Hoppas ni haft en bra helg, det har iallafall jag haft ;)

Postat av: matilda

du verkar haft skitskoj ju :D

btw, ska ha frågestund på min blogg så skulle bli skitglad om du ställde nån fråga :D

2010-09-06 @ 00:34:46
URL: http://matildalager.blogg.se/
Postat av: sofie

fin blogg.

kolla in min och min kompis blogg? :)

www.fixling.blogg.se

lägg in en kommentar vettja!!!

kram.

2010-09-06 @ 18:15:21
URL: http://fixling.blogg.se/
Postat av: malinjohanzon

jag tycker filmen verkar bra :O

2010-09-06 @ 19:46:19
URL: http://malinjohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner