hatar ensamma kvällar

Sitter här ännu en kväll ensam, än är det bara tisdag så man har ju
tre ensamma kvällar till den här veckan att "se fram emot" :(
Har precis kommit hem, har varit ute och åkt lite bil med Tone för att
bedriva tiden efter gymmet.
Var faktiskt riktigt roligt på gymmet idag, gjorde väl inte så himla mycket
men testade ett nytt program på crosstrainern, intervall, skit skoj,
så det blir till att köra på det nästa gång också :)

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig och se klart filmen jag började på igår
och vänta på att Tommy ska komma hem och kramas :) <3

Angående förra inlägget så blev det inget :(
Förlorade i sista sekunden, fan också !!
Jag hyperventillerade och Tone bara garvade
för in i det sista kämpade jag och hon tyckte att allt gick i slow-motion, typisk filmscen x)
Men hittade lite andra saker istället, så jag ska kika lite hur det ligger till där och hoppas
på det bästa..

Aja.. Sleep tight !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner