haft besök

Jaha, nu har familjen åkt hemöver igen,
så nu är man åter igen ensam hemma..

Istället för att dem kom hit och fikade så
gick jag ner på stan och mötte upp dem.
Blev mat på kinarestaurangen, så himla gott !! :)
Efter det så for vi hem till mig så jag fick öppna paket.
Av farmor och farfar fick jag ett presentkort på coop
så jag kan handla lite käk :) Plus en snusdosa
som skulle vara till efterrätt hade hon skrivit, hon är påhittig min farmor ;)
Sen av mina föräldrar och syskon fick jag kanske inte världens roligaste
present, men en välbehövlig, en sprillans ny dammsugare !
Skulle egentligen få en gammal hemifrån, men mamma tyckte att det
var bättre att köpa en ny, och det håller jag med om :) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner