god morgon -.-

Usch, säger god morgon till er som har en "god morgon" och som faktiskt
har sovit i natt, för det kan man ju inte påstå att jag har gjort -.-
Just nu känner jag mig äckligt trött och ungefär som att jag blivit
överkörd av en stor jäkla ångvält...

Klockan ringer om 18 minuter (i skrivande stund)
så nu är det ju ingen mening med att sova, då lär jag ju aldrig vakna mer i år, typ ^^
Så jag hade väl tänkt fräscha till mig lite, käka lite frukost (om jag får ner något)
och sedan sticka iväg till skolan..
Två "möten" idag, ett om PA arbetet och sedan ett med farbror doktorn,
får se vad han säger, hoppas iallafall att allt blir bra, orkar bara inte med det här.
Jag vill verkligen få sova normalt igen !!!!

Aja, ha en jävligt bra dag !! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner