förjävla trött just nu

Ja så är det, jag är så grönjävulskt trött just nu så jag vet rakt inte vart
jag ska ta vägen. Hade ju tänkt kika på Idol och sedan sova direkt efter,
men ska jag verkligen lyckas hålla mig vaken så länge ?! :O

Hade ju som sagt möte idag klockan 16.00.
I väntrummet så satt jag och halvsov en sekund eller två,
sedan väl på mötet så hade jag en STOR klocka rakt ovanför skallen
som bara tickade högre och högre verkade det som,
och jag blev bara tröttareoch tröttare av ljudet, tur mötet bara
varade i ca 10 minuter, sedan blev det en promenad hem.

Nu ska jag slänga i mig någon mat, risotto kanske ?!
Sedan ska jag verkligen kämpa för att hålla mig vaken enda tills klockan 21.00.
Känns knäppt, i vanliga fall får jag kämpa för att över huvud taget sova på nättrna,
och nu måste jag kämpa för att klara av att vara vaken tills 21.00, inte likt mig !!
Men så blir det väl när man i skrivande stund varit vaken 31 timmar i sträck
och än är det minst fyra timmar kvar.. ILLA !!! xD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner