en tyst minut

Ja då ska jag ta och berätta lite mer om vår tysta minut vi hade på skolan.
Anledningen var att det idag, 15 september 2010, är precis två år sedan
en tjej i min klass själv valde att lämna detta liv.
Vi har hedrat hennes minne flera gånger.
Bland annat har vi framfört hennes favoritsång med ett körarr.
på vår julshow i ettan. Nästan hela klassen var närvarande på hennes
vacka begravning och vi tänder ljus den 15 september för att hedra minnet
och tänka på henne lite extra.
Så idag tände vi ljus och släckte ner all belysning och bara satt tysta
och skänkte henne en tanke en stund.

Varje gång jag tänker på dig Isabell, så kan jag inte
släppa hur otroligt vacker du var, så naturligt vacker
och vi alla känner nog en gnutta skuld till att vi inte förstod i
tid hur du mådde och vad som fanns i dina tankar...
Det du valde att göra kände du nog var den sista utvägen
och jag hoppas att du har det bättre nu, var du än är.
Och kom ihåg att vi alla tänker på dig, vi kommer alltid att minnas dig och
den korta tiden vi fick tillsammans !!!




Rest In Peace
Isabell Eriksson
Du finns i våra tankar

Postat av: Sofia

fin skrivet:)

2010-09-15 @ 22:58:44
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner