en hel livshistoria

Oh my god, jag tackar gudarna för att Lollo (<3) finns alltså!!!
Natten som var så sov jag rätt oroligt efter en viss incident,
höll evigt på att skita i brallan (bruna byxor xD), visste inte vart jag skulle ta vägen.
Jag fick iallafall lov att slänga mig runt i sängen, tända lampan,
slå på tv'n och bara stirra i väggen ett bra tag..
Tänkte ringa någon och stortjuta, men då klockan var 01.30 ungefär
så kände jag inte att jag kunde väcka någon, det skulle ju bara vara elakt,
så jag fick klara mig själv med mig skräck..

Ja, åter till saken, tack till Lollo för att du finns !!! <3
Jag var skitskraj för att gå hem från Tone nu ikväll och
behöva vara helt ensam hela kvällen med mina egna
skrämande tankar virvlande i skallen :S
Men som tur är så kunde jag ringa Lollo och nu har vi pratat och pratat
i över 2 timmar, jag tror faktiskt helt seriöst att vi hunnit med en hel
livshistoria
, åtminstone en halv, under tiden!
Vi har verkligen pratat om allt mellan himmel och jord och det gjorde
faktiskt så att det kändes mycket bättre.
Men jag är självvfallet en aning skraj nu igen när det är dags att sova,
och klockan är ju snart 01.30 (?!) :S HJÄLP !!!!!

Aja, nu ska jag sova (läs: försöka sova) så jag kan komma upp i morgon..
Sov så gott allihopa, och sov gärna en skvätt åt mig också,
är inte helt säker på att jag får sova något i natt :/
Postat av: Lollo

Jag är alltid här för dig :) <3

2010-09-09 @ 07:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner