24 september 2010

Äntligen fredag igen, men det känns som att veckan har gått otroligt fort,
var det inte nyss måndag ?! :O haha
Sitter iallafall på skolan just nu, har hål mellan 10.00 till 12.25
så jag packade med mig datorn i morse så jag kan sitta och blogga ;)
Eller, det var väl kanske inte bara därför ?! ;)
Hade psykologi nu på morgonen, var faktiskt riktigt intressant
och jag fick lite restuppgifter eftersom jag missat rätt mycket psykologi
tidigare, men det visade sig att jag inte låg så mycket efter ändå,
ska göra en analys om Jean Piaget's teori om kognitivt beteende
och se en film och sedan svara på lite frågor om den.
Så jag känner att det kommer bli rätt lätt att komma ikapp,
nu är jag på G igen, äntligen !!

Känner faktiskt att mitt liv börjar ordna upp sig,
har hittat en helt underbar pojke, jag är kär !! :}
Jag börjar lyckas komma upp på morgonen
och jag ligger inte så mycket efter, det går bra nu ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner