23 september 2010

Torsdag igen, vilket betyder.. bara estetämnen heeela långa dagen,
för jag tog mig faktiskt till skolan idag igen, kors i taket !!!
Först skapandeverksamhet på morgonen, stå och köra rörelser
och visa känslor genom rörelser, var ju inte så himla svårt.
Sedan sånglektion, gick inget vidare, min hals mår kasst just nu,
så det blev till att hålla lite på rösten så jag inte sliter ut den totalt
såhär i början på läsåret..

Blev låångt hål på ca. 2 timmar och sedan ensemble, vilket faktiskt bjöd på
några skratt, dock dolda.. Låter lite elakt, men jag hade nå jävulskt svårt att hålla mig ;$
Nu sitter jag hemma igen efter att vi haft ett möte angående slutproddan,
vi är nog lika virriga allihop gällande det. Ingen som vet något
ingen som kommer på något vettigt, så det blir väl att tänka så det knakar
så man kanske kan komma fram till något så vi kan sätta igång snart..

Sitter och väntar på att klockan ska bli 15.30 så jag
får börja med den jäkla tvätten, längtar.. NOT !!!
Så tråkigt att tvätta och drygt med alla dessa trappor,
varför inte installera in en hiss !??? :O

Aja, hörs väl kanske senare!!
PussN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner