13 september 2010

Tittar ut genom fönstret och det är toppen väder ute idag,
soligt och fint med klarblå himel, men vart är jag?! Jo, kvar i sängen :/
Som så många gånger förr så försov jag mig igen.. FAN också !!!
Äter ju medicinerna som läkaren sa att jag skulle fortsätta med,
men precis som jag trodde så funkar det inte.
Äh, jag får väl vänta ett tag och hoppas på förbättring,
händer inget så kanske han fattar sen att dessa mediciner inte funkar..

Har inga planer annars idag, man kanske ska städa lite,
annar inget, förutom att kanske dra ett pass på gymmet
i eftermiddag tillsammans med Jim ^^
Får se hur det blir, nu ska jag käka lite frukost iallafall,
sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner