Dumma förkylning

Usch, har legat hemma hittills hela veckan bara för min dumma
förkylning som bara har blivit värre och värre för varje dag..
Har haft sån huvudverk och så ont i bihålorna så jag har
inte vetat riktigt vart jag ska ta vägen.
Alltså igår fick jag totalt under hela dagen stoppa i mig
5 alvedon.. Det är verkligen inte likt mig, jag brukar inte ens ta en
utan brukar bara vänta ut huvudverken, men det har varit olidligt alltså.
Näsan har bara runnit och varit teppt om vartannat och jag har varit så sjukt less
men nu idag har jag börjat känna mig lite bättre, faktiskt så pass bra att jag
känner att jag skulle klara av att gå till skolan i morgon, men..
Då är det ju så att det är studiedag i morgon så vi är lediga hela dagen, typiskt..
Eller, det är väl egentligen rätt skönt, men bara för att jag känner att jag skulle kunna
ta mig dit så är det inge skola.. hmm !! :/ haha

Aja, har fördrivit varje kväll den här veckan med att plöja igenom alla
Harry Potter filmer, men jag har en kvar, så jag tänke slänga på den nu.






Natti !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner