Ännu en vaken natt ?

Fy satan vad less jag är nu på att inte sova på nätterna..
Har sovit dåligt hela veckan, inte sovit före 4 en enda natt
och ofta har det blivit mycket senare än så också, börjar kännas i kroppen.
Inte fasen blir det bättre av att pojken jobbar eftermiddag heller,
kan inte somna innan han kommit hem. Visst, han brukar komma hem
vid 1 då han jobbar eftermiddag så det har ju inte spelat så stor roll den
här veckan, men ändå.. Och i natt blir det väl helt omöjligt att somna
eftersom han tydligen måste jobba över och kommer sluta tidigast 3 i natt,
vilket betyder att han är hemma tidigast 4 i morgon bitti, kuuul !!! -.-
Har alltså ännu en vaken natt att se fram emot, yeii ^^

Sitter just nu och glor på tv, rätt bra film men jag orkar inte ens engagera mig
just nu, är bara så jävla less. Får väl försöka hitta motivation till att
hitta någon bra film, göra lite popcorn och bara dö av på soffan.
Vem vet, har jag tur kanske jag slocknar framför tv'n sådär framåt 2-3 tiden..

Och till Tone, jag är så jävla glad att jag fortfarande har dig som vän
efter alla dessa år. Trots motgångar och några uppehåll då och då
så är vi ändå alltid lika bra vänner och det känns så jävla bra !!
Postat av: Tåne

Sötfis !! Vi kommer alltid vara lika bra vänner.

Du är världens bästa och de finns absolut ingen som du! <3

2010-11-26 @ 12:14:48
URL: http://atdt.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Fy fan, känner igen den här insomnian.

Inte roligt, det förstör hela dagar, och ens tankar..

2010-12-01 @ 13:17:50
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner