Träsmak i arslet och helt lost!!!

Jaha, hej allihopa.
Har haft fullt upp, eller fullt upp kanske jag inte har haft,
men har inte varit hemma så mycket så jag har inte kunnat blogga.
Igår var det ju studenten, så vi musikare i min klass hade ett litet framträdande
på avslutningen. Sedan var det bara att sticka hem och fixa lite små grejer,
packa bland annat, sedan var det ju fest...
Men hela kvällen blev totalt misslyckad!!!
Det var ju knappt något folk ute alls, och min Bacardi Mojito som jag
köpte smakade allt annat än bra, så det blev inte riktigt som planerat.

Men om man ska vända och vrida på saken så kan man ju faktiskt se det positivt också.
För då kom jag i säng i skaplig tid och behövde inte vara så fruktansvärt bakis idag..

Jag klev upp 06.00, så ni kanske förstår vad ni menar.
Men då, tidigt och jävligt, så var det bara till att kliva upp,
klä på sig och sedan ta sitt pick och pack och börja traska ner mot
busststionen. Jag har ju varit ute på en liten resa idag. Det tog cirka 8 timmar
att åka med buss, så gissa om jag har träsmak i rumpen?! ^^ haha

Sitter iallafall här i Sundbyberg nu efter många om och men.
Det blev lite miss i planeringen där ett tag.
Jag var redan tidigt i veckan nojig över att jag skulle tappa bort mig
så fort jag tog ett steg utanför bussen.
Men Jimmy lugnade mig med att han skulle stå där när jag klev av så jag skulle se honom direkt.

Men nu var det ju så att bussen var 10 minuter tidig, och Jimmy var lite scen från jobbet,
så inte stod han där heller när jag klev av. Och jag hade inte en aning om var jag befann
mig eller vart jag skulle ta vägen, kände mig helt lost, vadå levande frågetecken
och en stor neon skyllt i pannan där det står norrlänning ^^
Jimmy kom iallafall ungefär runt 15.30, jag hade då stått där och varit förvirrad i en halvtimme, hjälp!!! x)



Vi har käkat lite och smält maten en stund i soffan. Nu sitter jag här själv,
Jimmy skulle sticka iväg och hämta sin pappa m.fl. som varit och åka med
Ålands båten, men han kommer nog snart hem igen, hoppas!!!
Är inte så kul att sitta själv :p haha

Aja, det var lite om mina bravader idag, nu hade jag tänkt lägga mig och ta det
lugnt en stund och se lite på One Tree Hill till Jimmy kommer hem !! :)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner