time to sleep!

Näe, nu tror jag att jag ska ta och lägga mig och sova,
så kanske jag hinner somna innan katterna får sitt
frispel som de får varje kväll/natt.
Dem har hållt mig vaken till minst 4.00 hela veckan för att dem
far omkring som några yrväder, dem är inte direkt lugna och defenitivt
inte tysta. Det låter som om jag står mitt på ett slagfält med hundratals
gevärsskott avlossas samtidigt.

I natt blev jag så less och frustrerad över att jag inte kunde sova när dem for omkring
att jag började tokgrina. Var så förbannad över att dem inte kunde lugna ner sig en smula...
Dem lyssnar inte alls på om man säger åt dem, inte ens om man säger till riktigt ordentligt :/

Aja, bäst att slå huvudet i kudden nu med en gång, innan dem sätter igång.
Natti!!

- PUSS
Postat av: Eriiza

Tack, jag fick faktiskt 3 par skor till sedan på kvällen. ;D

Och vi får se om jag får till en snygg bild idag med ! =P



Underbara katter och deras frispel !

Längtar tills jag får min lilla misse hem ! <3

2010-06-10 @ 10:03:08
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner