She's back! ;)

Nu har min "bloggvän" Eriiza kommit tillbaka, hon har varit
frånvarande från bloggen ett tag, men she's back!!



Jag tycker verkligen att ni ska klicka er in på hennes blogg!
Eriiza kommer från Göteborg (?), rätta mig om jag har fel!
Hon skriver mycket och psykologi, och hennes "resa" genom svårigheter
med olika mediciner. Gillar att följa henne eftersom att jag själv
har problem och äter olika mediciner jag också.

Hon skriver också väldigt mycket om kläder, men inte vilka kläder som helst,
utan för det mesta vintage som hon hittat på olika second-hand butiker.
Hon har underbar stil och brukar göra riktiga fynd!

Vill ni läsa en blogg med betydelse, så klicka in er HÄR.

Det är sånt folk som Eriiza som gör att man orkar med att blogga.
Många, (säger inte alla) bloggare är snobbiga och uppträder bara som rivaler
mot andra bloggare. Men Eriiza, som kan se hård och tuff ut på ytan,
är verkligen en vänlig människa som ofta förgyller din dag!!

För att komma till hennes blogg, klicka på någon av länkarna eller på bilden,
läs och njut!!!


- PUSS

Postat av: Eriiza

Vad gulligt av dig, tack ! =)

Jag kommer faktiskt från Lettland, och just nu

bosatt i Uddevalla (ganska nära Göteborg i och för sig). ;D

Fast jag har bott i Göteborg för ett par år sedan. ;D



Vad gulligt !!! glad

2010-06-10 @ 10:04:58
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner