Hoppat i säng (?)

Har jag hoppat i sängen? Så som man gjorde när man var liten och
föräldrarna blev alltid lika arga?!
Näe det har jag ju såklart inte! Jag menar ju förståss att jag precis har gått och lagt mig ^^

Blev faktiskt en sväng ner på brännbollen ändå..
Niklas var där ensam, så han kom upp hämtade mig så satt vi där och kollade ett tag,
med det var ju inte speciellt roligt.. Var knappt några alls där, inte alls som förra året
då hela planen var packad med folk, och då inte bara av studenter,
utan då var ju faktiskt folk från alla olika klasser där. Visst var det lite
annat folk där nu också, men det var då inte många kan jag lova.
Men det berodde väl på vädret skulle jag tro, inte många som har lust
att stå där ute i regnet och bli kall och myggbiten bara för att kolla
på några fulla studenter som försöker slå på en boll och springa lite.
Vilket i och för sig brukar vara jävligt roligt, men inte i regn!!!

Vi ledsnade och stack hem till mig istället och såg på en film,
Niklas fick fria händer och valde Freddy VS Jason ^^
Hade ju inte sett den på väldigt länge, så det gick väl för sig! :)

Niklas har farit hem och jag har ju som sagt precis gott och lagt mig.
Hade tänkt försöka sova i normal tid idag, inte som igår natt då jag inte somnade
förens runt 4.00, not okej!!!

Aja, ska läsa lite nu tror jag, sedan sova sött! :) Natti alla bloggläsare! <3

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner