Hej Bakis Dag ?

Hej hej allihopa..
Har ni haft en bra helg? Det har jag !! :)

I fredags efter mitt "klagoinlägg" så tog Andreas och jag en biltur till Ö-vik
och käkade lite, sedan började vi se på film.
Men jag blev bjuden på partay, så jag stack hem och bytte lite kläder, fixade mig lite
och sedan gick jag och mötte upp Niklas, Klara och Thomas :)
Vi gick ner på krogen, blev först Hörnan och bartömning, sedan drog vi vidare till Valvet
och stannade där tills stängning.

Gcik iväg och käkade lite och fick mig ett skratt som verkligen måste ha förlängt
mitt liv med flera år!! ;) haha

Igår så skulle jag och Tone umgås medan Per var iväg till Sundsvall och kikade lite på bilar.
Men det blev så att vi stack ut tillsammans med Sofie istället.
Blev först en sväng på Hörnan även då, men det var mycket sämre där igår än i lördags,
trots bartämningen och att det var Hörnans sista dag..
Drog vidare till parken där det var en fest för militärerna som "lekt" krig uppe i skogen^^ haha
Men var inge vidare där heller, så det blev tillslut 51an.
Hade faktiskt riktigt skoj där!! Träffade på Niklas och några fler,
så vi umgicks hela kvällen..
Blev till och med inbjuden på bastuefterfest, men klockan va så mycket
när vi kom dit och alla var trötta så vi gick och lade oss istället ;) hehee

Vid stängningsdags på 51an så träffade jag och Tone på två norrmän
som vi stod och snackade med ett tag.
Och fick även då ett skratt som förlängde livet!! :)
Men vem fasen kan hålla sig för skratt när Tone står och väntar på en ledig toa
och den ena norrmannen säger; "Tone, du har en stor bajs som måste ut" ?! x)
Skratta så mycket att jag inte alls viste vart jag skulle ta vägen!!!

Tog även en bild med dem, så jag lägger upp den sedan :)

Nu ska jag fortsätta att se lite på One Tree Hill!! :)

- PUSS
Postat av: therese

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=615



rösta på mig äru snäll :)

2010-06-20 @ 19:15:12
URL: http://tesseeh.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Hoppas du haft en toppen dag :D

2010-06-20 @ 19:20:24
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner