Fullt upp..

Nu har jag precis kommit hem..
Har haft fullt upp i stort sett hela dagen.
På skolan hade vi rep hela dagen inför uppträdandet på
avslutningen i morgon!

När jag kom hem så satt jag mig och solade ett tag, tills det var dags att tvätta,
usch vad tråkigt, speciellt i det fina vädret som varit idag.!! -.-

Har även varit ute på en tur med Andreas på motorcykeln, underbart!
Ett verkligt sommarnöje, ingen sommar utan turer med hojen, så det så!!!




Blev även bjuden på pizza efter turen som avnjöts till en film, Donky Xote,
rätt skoj film faktiskt^^

Aja, nu ska jag packa in tvätten i garderoben och sedan börja fundera på vad jag ska
välja för trasor att ha på mig i morgon när det är dags att kliva upp på scenen...

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner